Los bericht bekijken
Oud 18 april 2015, 12:17   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.015
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Even terzijde, maar U weet toch dat alle islamitische staten ongeveer het tienvoud aan zwarte slaven hebben geimporteerd? Alleen: dezen werden netjes gecastreerd alvorens ze naar de islamitische paradijzen werden geëxporteerd. Is het je nooit opgevallen dat in die o zo geprezen "gevarieerde" islamitische staten totaal geen zwart afrikaanse bevolking is?
Alleen dat heeft er geen zak mee te maken. Dat is als zeggen dat ik jou in elkaar mag slaan omdat Bubba ook mensen in elkaar slaat. Dat is een soort moraliteit gebaseerd op een ondergrens van het slechtste bestaande voorbeeld, en er zijn nogal wat slechte bestaande voorbeelden. Op die manier is het ook helemaal prima om joden te vergassen.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar van mij mogen wij best wat hogere standaarden stellen voor onszelf dan "als je maar hooguit zo erg bent als de grootste schurken uit de geschiedenis. En ja, dat betekent dat ik de VS hier dus meetel als "ons". Zoals die Deen in dat andere topic zei: je zeikt over de mensen waar je jezelf wat van aantrekt, de mensen waar jij invloed op hebt en die invloed hebben op jou.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 april 2015 om 12:22.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden