Los bericht bekijken
Oud 18 april 2015, 13:46   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Alleen dat heeft er geen zak mee te maken. Dat is als zeggen dat ik jou in elkaar mag slaan omdat Bubba ook mensen in elkaar slaat. Dat is een soort moraliteit gebaseerd op een ondergrens van het slechtste bestaande voorbeeld, en er zijn nogal wat slechte bestaande voorbeelden. Op die manier is het ook helemaal prima om joden te vergassen.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar van mij mogen wij best wat hogere standaarden stellen voor onszelf dan "als je maar hooguit zo erg bent als de grootste schurken uit de geschiedenis. En ja, dat betekent dat ik de VS hier dus meetel als "ons". Zoals die Deen in dat andere topic zei: je zeikt over de mensen waar je jezelf wat van aantrekt, de mensen waar jij invloed op hebt en die invloed hebben op jou.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Blanken importeren, de autochtone bevolking uitmoorden en stellen dat de VS blank zijn. Zwarten importeren, hen uitbuiten en vervolgens zeggen dat ze weer moeten oprotten omdat het blanke staten zijn. Hoe ver moet je niet heen zijn om achter dergelijke standpunten te staan.
Ik heb helemaal geen tu quoque vergelijking willen maken. Ik stelde gewoon dat het alternatief om geen zwarte bevolking te hebben (die je zelf als slaaf hebt geimporteerd - weliswaar gekocht van de arabische slavenhandelaars) ook kan zijn dat je de mannetjes ook had moeten castreren. Dan had je nu geen zwarte bevolking meer gehad. Ik heb nl. nog nooit een geitenwollensok horen reclameren dat in heel de islamitische wereld geen enkel neger te vinden is!

Ik vind helemaal niet dat "wij blanken" hogere maatstaven moeten instellen. Ik ben dat racistische gedoe in feite kotsmisselijk beu : het is niet omdat WIJ blank zijn, dat WIJ de rest van de wereld moeten controleren, hen zeggen hoe ze het moeten doen, hen helpen als kleine kinderen als ze niet doen wat er gevraagd wordt en hen straffen om hen tot betere gedachten te brengen; Neen, ik ben het kotsmisselijk beu dat ik mij als blanke deemoedig op de borst moet slaan omdat er vandaag weer 709 afrikanen (mag ik dat nog zeggen of moet ik een ander woord gebruiken?) zijn verdronken omdat ze zo graag tussen die gore racistische blanken willen komen wonen.
Neen, ik ben het kotsmisselijk beu om van die geitenwollensokken te horen dat ik mijn vrijgekomen kamers in mijn huis moet uitlenen aan overlevenden van de overtocht en hen gratis kost en inwoon moet bieden, inclusief het spelen van poetsvrouw en het klaarmaken van hun eten.

Ik ben het beu om papa en mama van de hele wereld te spelen en dan nog eens de schuld van alles te krijgen omdat ik blank ben.

Begrijp je dat?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2015 om 13:48.
circe is offline   Met citaat antwoorden