Los bericht bekijken
Oud 23 april 2015, 13:41   #1498
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Prik de ballon dan door? Maar erken dan ook dat niet enkel moslims ritueel slachten. En dat rituele mag perfect, na verdoving.
Gij Kent de politieke procedures toch om iets te bereiken.
Ik heb dat hier al meermaals doorgeprikt. Een paar regels geleden nog. En het feit dat ik de procedures ken wil nog niet zeggen dat ik mij door u het zwijgen moet laten opleggen.

Ik heb nooit ontkend dat niet alleen moslims ritueel slachten en wat mij betreft gelden de regels voor iedereen.
Deze draad handelt anderzijds wel over de islam en derhalve de moslims. Er de Joden, Dutroux, de Kerk... bijslepen is dus totaal naast de kwestie.
Waarom opent u geen draad om die zaken aan te klagen in plaats van steevast deze draad te proberen verzieken?

Ik wacht ook nog steeds op een ontmanteling (niet een ontkenning) van mijn stelling. Iets wat u trolmatig/stelselmatig schijnt te ontgaan...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden