Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De "jaren dertig  en veertig"  zouden perfect op jouw maat geweest zijn, nazi-zwijn. 
|
Ik denk dat het te laat is,het zal niet meer ophouden.
Gemoederen zullen gesust worden,maar regelmatig zal het escaleren.
Moet men zwijgen,als burger van dit land? toegeven,blijven toegeven en als 2e rangsburger behandeld worden?
De toekomst oogt niet zo mooi,was ik jonger en alleen trok ik hier weg,
Nieuw Zeeland lijkt me wel wat.
Ik heb een visie( ik bedoel dat ik een soort gave heb van voortuitziendheid,ge kunt daar mss om lachen)Ik spijtig genoeg niet,ik heb dit 20 jaar geleden al zien aankomen en ook aangevoeld en ik voorspel dat het uitbreidt naar gans Europa,en dat Amerika ons zal laten links liggen.
Verdraagzaamheid helpt niet meer tegen standpunten waar geen beweging in te krijgen is,ze hebben in hun landen van herkomst alles achtergelaten behalve hun harde standpunten.(ik bedoel hier wel extremen)
Het is tijd de waarheid zijn gang te laten gaan,en niet meer te loochenen dat er grote problemen op komst zijn,hoe spijtig ik dat ook vind.
Is het verstandig harde standpunten te bestrijden met harde standpunten?
Er zijn 2 oplossingen:
1)geef toe aan alle standpunten van de islam en verislamiseer op termijn ons land.
2) geef niet meer toe,en er volgen conflicten en alles zal uit de hand lopen
Andere mogelijkheden zie ik niet!
In ieder geval heeft de aanpak van de opeenvolgende regeringen niet voor een gunstige ommekeer gezorgd,en is het nu te laat,alhoewel 80% van zowel de Belgen als de allochtonen het waarschijnlijk liever anders zouden zien.
Extremisme is verspreidt over gans de wereld.