Los bericht bekijken
Oud 11 november 2004, 04:38   #91
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Filosoof, je bent een **********
Distel zei dat overduidelijk ironisch, om jouw manier van denken door te trekken, namelijk dat het niet zo abnormaal is dat een opiniedelict blijkbaar beslecht wordt met moord...
dat je hier nog eens de pretentie hebt om je eigen gedachtegang toe te schrijven aan Distel tart alle verbeelding...

inderdaad, ondertussen kunnen we misschien wachten op uw ondubbelzinnige veroordeling van deze feiten. Of bent u misschien zelf zo inconsequent als u anderen verwijt???
Seba, Als zwartbloksympathisanten met dat soort bedreigingen aflomen omwille van een idd "opiniedelict" ttz, niet meedoen aan een lynchpartij, dan heb ik neiging hen au sérieux te nemen...'t zwartblok is de verre erfgenaam van het VNV...d�*�*rom. Als jij de vergelijking wil maken met het lastig vallen van meisjes, verlies je toch uit het oog dat "afknallen" van een gans andere orde is...
Ik ben er zeker van dat Distel niet appreciëert dat je hem op gelijke voet stelt met migranten en islamieten...

Verder: over welke feiten heb je het? hypothetische feiten? Die veroordeel ik hypothetisch.. Over de moord op sint TVG heb ik al mijn opinie gegeven en ik keur die moord af als onaanvaardbaar, maar er is geen collectieve schuld van alle Islamieten, zoals sommigen het er van willen maken. Ik zie ook een deel van de schuld bij hen die het scheldgedrag van Sint TVG(een PF-erfenis) maar al te zeer appreciëerden (nietwaar, Circe?)
(nietwaar, anarchistische bankier?)

[font=Tahoma][size=2]Alle Vlamingen zijn varkensneukers
(In navolging van Sint Theo Van Gogh)
Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is!
(anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel)

20% van de vlaamse vrouwen krijgt troef

en nog ééntje voor de zwartblokkers hier::
[font=Tahoma][size=2]"de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt"
Karel Dillen (VB)

[/size][/font]
[/size][/font]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden