Los bericht bekijken
Oud 29 april 2015, 04:42   #129
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Meen je dat nu echt? dat men abortus pleegt om niet met een buikje te moeten rondlopen? ben jij helemaal van lotje getikt of zo?

Nooit gedacht aan: ik heb al genoeg kinderen en ga er geen derde, vierde, vijfde bijnemen?
Bs'd

In dat geval is er de optie van het kind opgeven voor adoptie, en er een kinderloos echtpaar blij mee te maken.

Lijkt me toch een veel betere optie dan het te vermoorden.

Citaat:
Nooit enig idee gehad van: ik ben single en kan dat kind niet alleen opvoeden
In dat geval is er de optie van het kind opgeven voor adoptie, en er een kinderloos echtpaar blij mee te maken.

Lijkt me toch een veel betere optie dan het zonder verdoving door de abortustang aan stukken te laten trekken.

Citaat:
Of: het embryo dat ik draag heeft een genetische afwijking en ik ga mijn leven niet opofferen om voor dat kind in te staan.
Dat is zo zeldzaam dat het minder dan 1% van alle redenen voor abortus is.

Citaat:

Maar nee, de gelovige zegt dat vrouwen abortus laten plegen omwille van een paar maanden een dik buikje! waarom gooi je er geen zwangerschapsstreepje bij? "ik zwanger? nou nee hoor, daarvan rekt mijn glad buikvel uit".
Die zullen er ook zijn.

Citaat:

Geef die zwangeren gewoon een paar pampers en heel hun probleem is opgelost zeggen ze ginds in amerika.
Als ze geen zin hebben in het zelf opvoeden dan laten ze het adopteren, en zijn anderen er blij mee, en hoeft er niemand vermoord te worden.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden