Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik wil zeggen dat uw folklore maar folklore is. Als Franstalig heb ik - net als talloze Franstaligen - al "Waalse ratten, rol uw matten" gehoord, breinloze Vlaamse supporters tijdens een voetbalmatch "Les Wallons, c'est du caca" zien scanderen, "Vuile Walen" gehoord. Ik herinner me ook een reportage van de VRT over jonge Vlaams-Nationalisten - allemaal leden van bewegingen �* la TAK, VNJ en compagnie - waar we hun haat tegenover de Franstaligen konden zien. En al dit verhindert helemaal niet meer en meer Franstaligen naar Vlaanderen te komen wonen en/of werken. Dat zo'n bovenvermelde Vlaams-Nationalisten het meer en meer beu met de Franstaligen zijn, is niet de zaak van de Franstaligen en dat hebben ze zeer goed begrepen. Dat is toch een duidelijk bewijs dat de Franstaligen geen enkele boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme hebben
|
Everytime is een construct/trol/dubbelnick. Typisch dat ie steeds "Franstalig" schrijft ipv "Franstalige" en voor de rest correct Nederlands schrijft; kwestie van het wat geloofwaardiger te maken. Dit forum begint echt wel een beerput te worden ...