Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2015, 00:03   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Knuppel is Vlaams nationaliste, net als de twee kornuiten die ze aanhaalde?
NU snap ik wat je bedoelt!
Ik ben een Vlaams-nationalist zoals de opa van Onkelinkx, dus ben ik, net als hij, een collaborateur.
Dat bedoel je toch?

Hans van Temse was voor zover ik weet geen Vlaams-nationalist. En nog minder een collaborateur gezien hij nauwelijks 18 was ten tijde dat hij....euh....een BeBe werd. (Bekende Belg)

Humo, niet voor niets de Humo tekende ooit het portret van deze killer.
Citaat:
'Een gehoorzaam kind, maar teruggetrokken en futloos,' vertelt een lerares. 'Ik vrees dat hij geregeld werd gepest. Hij was groot en flink gebouwd, maar niet stoer. Hij hield niet van voetbal en wilde het liefst over dieren praten, bij voorkeur over poezen en konijntjes. De meisjes vonden hem schattig, maar de jongens lachten hem uit.' Zo werd hij eens in de toiletten gegijzeld door een groepje van vijf Marokkaanse jongens; ze duwden hem in een hoek en wilden hem niet meer laten gaan. Dat was de trigger voor de claustrofobie die het hem nog behoorlijk lastig zou maken. Toch reageerde Hans gelaten op de pesterijen; hij werd niet kwaad en ging niet vechten, hoewel zijn lichaamsbouw ongetwijfeld in zijn voordeel gespeeld zou hebben. Vaak liep hij maar wat alleen op de speelplaats rond om confrontaties te vermijden.
http://www.humo.be/humo-dossiers/959...van-een-killer

Ik was idd ook een braaf en gehoorzaam kind. En ik hou nog altijd, net als prins Lorre, van dieren, vooral hondjes, maar ook zoals Van Temse van poezen en konijntjes.
Ik ben, net zoals Van Temse, nooit lid geweest van het VNV. Heb in tegenstelling tot Van Temse geen last van claustrofobie, en heb ook nooit mensen het hoekje om geholpen.

Jouw redenering klopt dus niet, maar ik dat hoeft ook niet. Voor Belgische nationalisten is Godwin hoe dan ook nooit ver weg.