Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack
Omdat er geen alternatief is.
Onafhankelijkheid is geen middel tegen schulden, integendeel.
De moordende rente op de schuld zal dan Vlaanderen, Wallonië en Brussel hun kelen echt dichtknijpen tot ze blauw zien.
Schulden maken = schulden betalen.
|
In deze Belgische constellatie had de onafhankelijkheid van Vlaanderen de Belgische schuldenberg voor Vlaanderen kunnen voorkomen, want die is er niet gekomen volgens de wensen van de Vlamingen, in tegendeel, als er nu zoveel Vlamingen op onafhankelijke partijen stemmen is het niet voor de Vlaamse zaak maar tegen die schuldenberg waar franstalig België zonder verdroten steeds aan heeft verder gewerkt en die ze nu op zichzelf zien afkomen...
Maar ik geef grif toe dat het waarschijnlijk al veel te laat is en zelfs ik zie niet in wat de NVa er nog veel aan kan veranderen; met dank aan de Vlaamse collabo's die steeds meer en meer hun pluimen verliezen en die ook geen enkel positief Belgisch verhaal voor Vlaanderen meer kunnen opdissen of het moet zijn samen de afgrond in..., waar ik denk dat het Belgische scenario eerder is, Vlaanderen eerst en als het enigsinds kan alleen de afgrond in