Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
De pers in België is vnl. seculier, dus daarom vind ik ook dat er geen ware persvrijheid is. En alles kan altijd beter? De tekorten in de Belgische pers worden hier aangevuld met internationale pers, ook vanuit moslimlanden.
Wat betreft het "indroctineren, opvoeden, verdraaien of verzwijgen" door de (seculiere) pers, heb ik niet zoveel schrik:
Zij die geloven strijden voor de zaak van Allah maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan voorzeker Satan's plan is zwak. Koran An-Nisa 4:76
Dit geschiedde en voorzeker is Allah degene Die het plan van de ongelovigen verijdelt. Koran Anfaal 8:18
Willen zij een plan smeden tegen u? Maar de ongelovigen zullen door hun eigen plan worden gevangen. Koran Toer 52:42
Voorwaar zij smeden een plan. En ook Ik smeed een machtiger plan. Koran Taariq 86: 15-16
Als u iets goeds overkomt verdriet het hen en als u iets kwaads overkomt verheugen zij zich er over. Maar indien u geduldig blijft en God vreest zullen hun plannen u in het geheel niet schaden voorzeker Allah weet hetgeen zij doen Koran Imraan 3:120
|
Ik geloof in meer, in hoger dan wat ik hier op aarde zie, maar spijtig genoeg voor jou herken ik niet jullie Allah, of toch zeker niet wat jullie van jullie Allah gemaakt hebt daarin... en als ik al in een Allah zou willen geloven dan is het zeker in een Allah die het plan van de ongelovigen, die gevangen zitten in hun Eigen plan, jullie dus, verijdelt...