Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel
''Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis''
Een Zwarte Piet die tegen Zwarte Pieten is maar het koningshuis beledigt...
Ik begrijp hem eigenlijk niet goed ? Het is een betoging tegen onze Zwarte Pieten traditie, maar hij roept tegen het ( Nederlandse )Koningshuis ?
Haalt die man gewoon alles door elkander, of is hij gewoon tegen héél onze cultuur ? Met Sinterklazen, Zwarte Pieten, koningen en heel de santenkraam ?
Zou die Jongen niet beter zijn haat elders gaan uitbazuinen ? Op het slagveld bvb, in één of ander Ver Weg land...
|
antw perfecte vraag Griezel:
analyseer eens wat hij haat en wie hij is? Hij is een marokkaanse moslim toch? Dit is zijn naam:
activist Abulkasim Al-Jaberi
even verder zoeken, zie tweede citaat onder over deze figuur:
1. hij is een pro isis vent gewoon, keurt die aanslagen in parijs goed, verdedigt zielige moslims.
2. nou eigenlijk is hij geen zwarte, geen neger, heeft geen slavernij verleden, is geen zwarte hindoe aapje, is geen surinamer, heeft geen koloniale banden met nederland, geen affiniteit met 'zwarte piet', enz. geen ex nederlander.
3. maw hij maakt misbruik van ons naieve zwarten, incl domme zwarte surinaamse hindoes en al die afro mixen die zwarte koloniale nederlanders waren vroeger.
concl
er is geen direct verband tussen zijn persoonlijke verleden en zgn 'zwarte piet' discussie dus meneertje activist Abulkasim Al-Jaberi verstoort de orde daar door dit rond te bazuinen als provocatie naar de koning van nederland en het is terecht dat de politie daar loerde op hem en hem maar gelijk arresteerde. Zijn hele actie is nutteloos voor het hele slavernij debat en zgn 'zwarte piet' probleem waar de zwarte, koloniale nederlanders nu mee worstelen.
mooie vraag en mooie stellingname griezel. gewoon heel gemene streek van deze moslim fundamentalist en pro isis ventje. Ja politiek mixen met een binair, radicaal religieus dogma is gewoon vragen om een Heilige Wereldoorlog in naam van de blote goden en godinnen.
Kunnen mensapen niet liever janken van
'Donald Duck ho akbar'
ipv
'Jai jai Shri Rama', in hindoe tempels
of
"Allah ho akbar' in moskeeen?
enz enz
ik als dewanist loei:
'Wieroe ho akbar',
'wieroe is groot', omdat hij mijn leven tientallen keren letterlijk redde sedert mijn echtscheiding in 2008, tijdens suicidale depressies in mijn zelfmoordflat delft zuid hier. Ik wilde zo vaak zelfmoord plegen door te springen van 16de hier en wieroe hield mij tegen of hij troostte mij en kwam knuffelen met mij, kalmeerde mij, gaf aandacht en redde mijn leven.
----------- zie dit eens, die vent is geen neger, geen surinamer, niet iemand met een slavernij verleden, geen hindoe toch???
inShare
Redactie: 06-05-2015 11:45 uur
TAGS: Abulkasim Al Jaberi, fuck de koning
Het Openbaar Ministerie gaat activist Abulkasim Al-Jaberi vervolgen omdat hij tijdens een demonstratie tegen Zwarte Piet “Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis” heeft gezegd. Dat heeft Al-Jaberi’s advocaat Willem Jebbink woensdag laten weten.
Volgens het OM zijn de woorden van de activist beledigend voor koning Willem-Alexander en koningin Máxima. De demonstratie was op 16 november vorig jaar.
Advocaat Jebbink noemt het “buiten alle proporties” dat Al-Jaberi werd gearresteerd. “Hij werd door de politie van het podium gehaald. Politie en Openbaar Ministerie snappen niets van de vrijheid van meningsuiting en demonstratievrijheid.”
Jebbink zegt dat hij Willem-Alexander en Máxima wil laten getuigen. “De mening van mijn cliënt komt neer op: weg met het koningshuis. Dat is vervelend voor Willem-Alexander en Máxima, maar het gaat veel te ver om te denken dat zij zich daardoor in hun eer aangetast voelen. We willen nu van hen persoonlijk weten of zij zich beledigd voelen of dat ze juist pluriformiteit en vrije meningsuiting van hun onderdanen ondersteunen.”
http://nieuws.thepostonline.nl/2015/...koning-roepen/
-----------------------
Maagdenhuis: Abulkasim Al-Jaberi zet de aanslagen in Parijs ‘in perspectief’
Moslims worden ‘gedehumaniseerd’
inShare3
Chris Aalberts: 11-03-2015 11:33 uur
TAGS: Abulkasim Al Jaberi, Charlie Hebdo, maagdenhuis
Goed nieuws over de studenten van de Universiteit van Amsterdam (UvA). De laatste weken hebben zij een slecht imago gekregen omdat ze gebouwen bezetten, idiote eisen stellen aan het College van Bestuur en het Maagdenhuis vernielen. Dit beeld blijkt heel eenzijdig: de meeste UvA-studenten zijn dinsdagavond niet naar het Maagdenhuis gekomen voor de lezing van Abulkasim Al-Jaberi. Wij kunnen daaruit concluderen dat een ruime meerderheid van de UvA-studentenpopulatie wel degelijk over een gezond stel hersenen beschikt.
http://politiek.thepostonline.nl/201...n-perspectief/