Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Dat was ook mijn bijgedachte. Als men de terroristen als burgerbevolking voorstelt en zich daar niet enkel tussen verschuilt, doch zich ook als burger voordoet, dan k�*n het Israelische leger niks anders dan de burgers als terrorist beschouwen.
Ik herinner me nog het filmpje waarbij ze zo'n stuk of tien kinderen verplicht groeperen rond zo'n rakettenschieter.
Schieten de israeliers terug dan zijn het zogezegd kindermoordenaars en wordt het in alle kranten gepubliceerd, schieten ze niet, dan kunnen de terroristen blijven raketten afschieten. Het is niet Israel die de oorlogsmisdaden uitvoert!
|
Enkele incidenten gebeurden voor het oog van de internationale media. Enkele kinderen waren op het strand aan het spelen naast het terras van het hotel waar de internationale pers verbleef, er waren geen schoten te horen of gewapende mannen te zien. Plots volgden 2 inslagen en bleef er van de spelende kinderen niet veel over. Volgens amnesty international is het duidelijk, er werd geschoten op alles wat beweegt, en dat kan niet anders dan van bovenaf bevolen zijn. Was trouwens niet anders tijdens de genocide van een groot deel van het Palestijnse volk in 1948.
http://globalnews.ca/news/1454641/jo...st-4-children/