Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2015, 15:45   #85
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik stel voor - uit mededogen - dat men vanaf nu ALLE moslims in de klinieken opereert ZONDER verdoving.
Ik wil het die mensen niet aandoen dat ze de prik van de anesthesie moeten voelen, terwijl het sneetje in hun buik zelfs minder pijn doet.

En bovendien: het is toch veel meer eer voor Allah als die schapen zich bewust zijn van het feit dat ze gaan sterven. Die doodsangst is toch het leukste wat Allah kan krijgen? Ook tijdens operaties moet dat voor Allah toch een waar genot zijn als de patient bij bewustzijn kan zién hoe zijn darmen eruit worden gehaald en doorgeknipt of hoe zijn gebroken been wordt verbonden met ijzeren pinnen die erin worden geklopt. Of gewoon afgezaagd. Allah heeft dat graag zenne! Tenslotte heeft Allah toch het handjekap en voetjekap verordend en dat is ook niet met verdoving hé. Om van het kopjekap nog niet te spreken: ook d�*t moet onverdoofd gebeuren om Allah te plezieren!
Onverdoofd stenigen van vrouwen? Ik ben tegen....