Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2015, 20:35   #45
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Als je 6 miljard mensen kwijt wil ga je toch iets héél radicaal moeten vinden.
Want geboortebeperking, hoe ga je de mensen daartoe verplichten ? Zeker in bepaalde landen waar de godsdienst hen het tegenovergestelde voorschrijft, en/of in landen waar veel kinderen hebben een soort garantie is dat je op je oude dag niet van de honger omkomt.
Als je er 6 miljard kwijt wil, moeten die weggeveegd worden in een heel korte tijdspanne, door middel van iets heel krachtig, heel brutaal.
Dus, ik wacht op uw voorstellen ?
Bedenk wel het spreekwoord : men kan geen omelette bakken zonder eieren te breken...
Voor de geboortebeperking is er een oplossing : iedere vrouw steriliseren zo gauw ze haar eerste kind gebaard heeft. Maar ja daarvoor moeten de dokters meewerken en de overheid en zoals u zegt : in sommige landen ...
Dus ik voorzie een derde stap : na de verplichte geboortebeperking en de verplichte euthanasie, wordt het verplicht een bom te smijten op alle landen die niet willen meewerken. Maar dat moet een bom zijn zodat dat hele land met alle mensen meteen plat ligt en het mag geen atoombom zijn want ik wil geen nucleaire regen in mijn land! Bestaat er zo een soort bom?
Als we dat klaarkrijgen, geboortebeperking, euthanasie en een landje of twintig platgooien, komen we al aardig dicht bij de oplossing