Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2015, 14:50   #7730
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Ik was op zoek naar een draad waarvan ik voor bijna 100% zeker was dat die door jou was gestart, maar ik kon en kan me de titel niet herinneren. 't Gaat over 't spoor, dat 'onderzoek van de werklust' / Ik zocht dus in de ledenlijst om zo de door jou gestarte draden eens te bekijken, maar aangezien ik niet keek naar 'DE Schoofzak', maar naar 'Schoofzak'...... vul de rest zelf in, hé
't zal blijkbaar over een draad gaan die door iemand anders is gestart want die draad is blijkbaar volledig gewist.....althans, door al mijn posts te selecteren zie ik dat die posts in die draad niet meer 'bestaan'...... Mysterie.....
Was dat mijn draad waar ik over die twee brave Waalse langdurige werklozen sprak ? Zij werden 'verheugd' op de hoogte gebracht door het abvv dat ze vast benoemd gingen worden bij 't spoor.
Maar bij 't spoor hadden ze gauw door dat ze aan die twee niet veel gingen hebben. Dus pakte de dienstchef een meetlat en trok met het tweetal naar een lang stuk ongebruikte oude spoorweg en zei: zie ne keer in de verte, die sporen liggen niet meer op de juiste afstand van mekaar, ginder ver komen ze zelfs bij mekaar. Hier is een meetlat, meet om de tien meter of ze nog juist liggen.
Na twee uren fiks stappen en meten, begonnen ze het toch beu te worden.
De ene keek om en zei : "mon dieu, we zijn aan die vernauwing voorbij gegaan zonder ze gezien te hebben " ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline