Citaat:

| 
					Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila  Ja, en het blijft mij verbazen dat jij daar blijft wonen, tussen al die mensen die u haten en als minderwaardig zien. Het gaat zelfs zo ver dat, terwijl zij waarschijnlijk nooit een Vlaming van dichtbij hebben gezien, zij niks anders doen dan over Vlamingen praten! | 

Wow, duidelijk geen enkel inlevingsvermogen over hoe het elders aan toe gaat, maar toch maar op uw standpunt blijven staan en de andere de les willen lezen...
Al die mensen hier rondom mij haten mij niet of vinden mij niet minderwaardig want in hun ogen ben ik of wel een Vlaamse uitzondering die de regel bevestigt en/of ben ik een van die Vlamingen die, zoals het in hun en mijn ogen hoort en normaal is, zich goed aanpast; het verschil tussen ons is dat zij dat heel normaal vinden van een Vlaming die zich altijd en overal aan hen aanpast maar dat dat totaal buiten hun begripsvermogen ligt dat men dat ook eens omgekeerd van hen zou kunnen verwachten. Dat klinkt hen als heiligschennis in de oren...