Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
U klopt er weer naast dat het niet normaal meer is! Aziaten zijn helemaal niet vuilgeel, wat is dat nu voor zever! Aziaten (van het Koreaanse en Japanse type) hebben een fijne ivoorkleurige huid. Ik werkte jaren geleden samen met Japanse meisjes en dat waren de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. En zoals u weet zijn Koreanen nauw verwant aan de Japanners.
Ik denk dat u zo gefrustreerd ben door uw couperose e.d. dat u uw gal uitspuwt over andere mensen om uw eigen gebreken niet te moeten zien.
|
Bij �*lle rassen zijn er lelijkaards. Monsters zelfs !

Wat ik van uw vriendin bembem te zien kreeg vond ik
niet mooi, om me zeer zacht en uiterst beleefd uit te drukken.
Dus astemblief hé Marie, niet zeveren hé.
En tussen haakjes, ik heb geen couperosé.

Eerder bleek van vel met een
lieflijke gebroken neus met een
leuk bultje erop. Gemilimeterd haar ( dan moet ik dat nooit kammen ), gave tanden die echter wat scheefstaan, vierkantig gezicht, mager en gespierd lichaam, stevig op mijn benen geplant zolang ik niet dronken ben.

Moest ik mezelf beschrijven, niet speciaal mooi dus hé, maar verre van gecomplexeerd, zeker als ik mij vergelijk aan de gemiddelde medemens, blank, bruin, zwart of vuilgeel dat ik in 't Stad door de straten zie lopen...
Want daar loopt wat tussen mens !?!
Dikwijls denk ik dat het menselijk ras aan het degenereren is, en dan heb ik wel een glas nodig om mijn verdriet te verdrinken.