Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dat is niet echt een wijze beslissing.
Big deal.
Honden blaffen nu eenmaal.
Die zijn zich echt niet bewust van de jobomschrijving die jij hen toedicht.
Yet another big deal!
Katten, hoe weldoorvoed ook, zijn gepassioneerde hobbyisten in het verzamelen van snoepgoed.
Dat doen ze heus niet om jou te plezieren.
Vind je het trouwens echt zo leuk om tijdens je ontbijt of lunch getrakteerd te worden op een of ander stuk ongedierte, meegebracht door je gecastreerde huisgenoot?
Heel verdacht...
Aan genegenheid een prijs toekennen, dat geeft zwaar te denken...
Hoeveel besteed je gemiddeld per week aan genegenheid van, euh 'dames voor een spotprijs'?
Je slaat de bal totaal mis!
Het forumplezier dat bembem verschaft is tegelijk onbetaalbaar én gratis.
|
Het staat je volledig vrij bembem nuttiger te vinden dan katten en honden, maar dat is mijn geval niet.
Honden en katten vergelijken met hoeren is ook weer een beetje bizar, ik zit tenslotte niet in die beesten hun gat.
En wat ik eventueel aan hoeren zou uitgeven ga ik hier ook niet uit de doeken doen. Men zou daar eventueel een draad over kunnen beginnen...

Die dieren volgen natuurlijk hun instinct, maar ik heb toch opgemerkt dat ze allen een eigen karakter hebben. En ook de genegenheid, of vriendschap, of noem het zoals je wil, tussen mens en dier is niet vanzelfsprekend. Er zijn beesten met wie ik géén goede relatie heb, met die van mij wél. Anders zou ik ze niet in mijn huis duldden trouwens.
Verder, als bembem je een zeker plezier verschaft, dan is dit toch niet gratis, je betaalt immers een internet-abonnement, EN je betaalt maandelijks mee voor haar onderhoud. Zal wel wat meer zijn als voor wat honde en kattevoer...