Los bericht bekijken
Oud 12 november 2004, 12:05   #56
Hagal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Jajaja, dat horen we al een tijdje: "Ik wil geen details geven, maar ik was er bij..." Merkwaardig dat dan wel niemand met die zaken uitpakt... iets wat nochtans een vette kluif zou zijn voor bladen als De Morgen. Blijkbaar is het voor De Morgen zelfs duidelijk dat het hier gaat om praatjes van enkele gefrustreerde ex-leden, wat natuurlijk zo is.
Ik ben niet het type personen dat naar de morgen oopt. Vandaar. Mij gaat het in deze gewoon om te verduidelijken dat het idealistische beeld van de partij dat u hebt niet helemaal klopt. En dat weet u zeer goed.

Het is uw goed recht van een partij te volgen in haar dwaasheden, wat niet wil zeggen dat ik alles dwaas vind wat het Blok vertolkt, verre van. Maar er zijn grenzen. Ik vind dat openlijke kritiek moet kunnen en binnen de partij kan dit niet. Jammer. Men zou wensen dat het wel zo was. Dat zou ook getuigen van enige grootheid. Sommigen verwarren het uiten van kritiek met het schaden van de partij. Ik niet. Ook al is het niet populair, de waarheid heeft haar rechten.
Hagal is offline