Los bericht bekijken
Oud 12 november 2004, 12:52   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Vrije mening aan banden....

Ja het gaat er om dat bijvoorbeeld in dit land politieke partijen niet vrij uit hun mening en standpunten mogen innemen want het inquisitieregime beoordeelt de standpunten van politieke partijen en wijzigt desnoods wetten om die standpunten te verbieden. Bon daar is al genoeg over gezegd zou ik denken.

Maar gisteren zag ik op ATV een interview met Herman Brusselmans. En ik vond het verbijsterend daarin te moeten horen en zien dat hij zichzelf in de toekomst zou censureren. Het is algemeen geweten dat Brusselmans niet veel van de islam moet weten. Na de moord op Van Gogh zei hij de voorbije dagen goed nagedacht te hebben en zich in de toekomst zelf zou censureren als hij de islam nog eens op de korrel zou nemen. Zoals hij zelf zei : noem het intelectuele lafheid maar hij wilde niet eindigen zoals Van Gogh.

Dus men moet niet alleen opletten voor de staatsinquisitie maar ook nog eens oppassen voor de straatinquisitie van de islam.

Nondedomme, onze lage landen gaan naar de kloten dedju.
De vrije meningsuiting is echt in gevaar en de meeste staan het nog toe te juichen ook.

Kortzichtige idioten, jullie zien niet in wat er aan het gebeuren is. (wie het schoentje past trekke het maar aan)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline