Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2015, 20:15   #23773
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
ach man maak je niet druk...de reden dat ik zo ben heeft te maken met het feit dat ik dat jaar net afgestudeerd was in september had ik nog wat verlof toen de torens neergingen in dat jaar begon ik voor het eerst in oktober mijn eerste jobkes doen....

Kwas al bezig om in 2002 een klein city trip te gaan doen om de torens eens van dichtbij te gaan bezien...toen die torens in september neergingen was ik diep teleurgesteld en mocht die reis meteen opbergen...was ineens de moeite niet waard meer !

En dan, interessant wat jij aanhaalt..."The port autority" is een beheerder van de gebouwen en alles wat met infrastructuur te maken heeft, wegen lantaarnpalen, zelfs de openbare parken en dies meer...in de meeste gevallen zullen er wel in hoofdzaak TPA zelf eigenaar zijn van bepaalde gebouwen...andere gebouwen zouden andere eigenaars hebben...

Maar als je daar toch twee jaar gewoond hebt weet je dan ook dat diezelfde beheerder onderdeel is van de overheiddiensten, en voor een klein stuk toch met het congres te maken heeft...iets van openbaar nut dat wijzigingen zal ondergaan is volgens de procedures altijd te verantwoorden via het congres met vraag en wederhoor, betreft de torens zelf weet ik inderdaad niet veel van hoe ze dat ter berde hebben gebracht...dan heeft er iemand in dat congres veel informatie bewust achter gehouden om de torens dus als een aanval op de "amerikaanse vrijheid" te beschouwen...zo denk ik er over !

Nee u blijft doorlullen de Port Authority heeft alleen te maken met met bepaalde haven structuren, vliegvelden, bus terminals. Geen parken etc.

En moest u een goede vriend en veel mensen die u kent verloren hebben in de Twins dan zou u misschien er geen kleuterspelletje van maken.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 mei 2015 om 20:23.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden