Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2015, 08:46   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Moet deze flik ontslagen worden ? (2)

Ik vind van wel.
Hoe lang zijn we nu niet al aan het leuteren over respect te tonen voor parkeerplaatsen voor gehandicapten ?

En wie maakt dan zo'n overtreding ? Hij die de overtreding zou moeten beteugelen.
En dan nog zo opzichtig met een flikkenauto.

(amai, de flikken krijgen er nog al van langs van mij, de laatste tijd,
maar ook andere collega's ambtenaren hoor. Enkele maken het kapot voor gans de boel ...)

titel: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...c6f4ccefb6c051
link: Agent parkeert zich op gehandicaptenplaats voor... belegd broodje

Citaat:
Zaventem -

Op de sociale media werd het afgelopen weekend duchtig een afbeelding gedeeld. Op de foto: een politieagent die zijn dienstwagen in Zaventem op een plaats voor gehandicapten parkeert. De politie heeft een onderzoek geopend.

Zo’n 50 tot 250 euro, dat moet iemand betalen die onrechtmatig gebruikmaakt van een parkeerplaats voor mensen met een handicap. Maar een politieagent die zaterdagmiddag zin had in een belegd broodje, trok zich daar niets van aan en liet zijn dienstwagen achter op zo’n blauwe parkeerplaats. ‘Toen hij even later weer vertrok, heb ik hem daarop aangesproken’, zegt Jean Van Lee, die een bistro uitbaat in Zaventem. ‘Maar hij reageerde niet.’ Van Lee nam enkele foto’s en zette die op zijn Facebookprofiel. In geen tijd werden de beelden gretig gedeeld. ‘Iedereen vindt het onaanvaardbaar wat die politieman gedaan heeft’, zegt Van Lee. ‘Terwijl hij eigenlijk het goede voorbeeld zou moeten geven.’

De politiezone Brussel-Zuid heeft intussen een onderzoek geopend. ‘Zo’n gedrag tolereren wij niet, laat daarover geen twijfel bestaan’, zegt woordvoerster Marie Verbeke.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden