Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2015, 11:07   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Volkomen eens met Bartjeuh. 5 minuten parkeren op een gehandicaptenplaats is fout, maar geen zware fout. En voor zover we weten ook geen herhaaldelijke fout.

Geef die man gewoon een berisping of een blaam.

En Schoof, hebt gij tijdens uw ambtenarendagen nooit eens iets gedaan wat niet mocht? Wat printpapier gepikt, wat afdrukken voor de studerende zoon of dochter, doosje nietjes achterover geslagen, op fora zitten kwebbelen tijdens de diensturen?
Het enige, maar dan ook echt het enige wat ik stout gedaan heb, was sossen kloten in het geniep.
Niet kloten in hun privé sfeer, maar in hun partijpolitieke sfeer.

En heel in het geniep, want mochten ze mij daar bij gepakt hebben, manneke lief ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden