Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2015, 11:49   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
http://www.demorgen.be/binnenland/am...vens-a2306727/

Naar aanleiding van dit artikel ben ik even in mijn dossier gaan zien hoe het bij mij zit. Je kan tot een half jaar terug zien wie je dossier inkijkt (behalve dan als het de staatsveiligheid is of flikken voor een onderzoek). Blijkt bij mij enkel de kruispuntbank sociale zekerheid te zijn. Tot zes keer toe, ook na de kantooruren en zelfs 's nachts. Is dat normaal ? Misschien een computerprogramma ofzo. Heeft er iemand zicht op want ik vind dat maar raar. Al helemaal daar ik totaal geen steun of subsidies of wat dan ook trek en de staat mijn inkomsten beter kent dan ik ze zelf ken. Er valt niets na te trekken.
Hoe heb je dat gedaan, jouw eigen dossier inkijken op vlak van consultaties ?

Enne, zou het kunnen dat automatische updates van mogelijke adreswijzigingen, tellen als een consultatie ?
Zo kan ik me inbeelden dat elke maand vb. iedereen gecheckt wordt of hij/zij niet verhuisd is de afgelopen maand, door de ziekenkas. Volledig automatisch, zonder dat één mens hierbij één oog moet opentrekken.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden