Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2015, 00:11   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Het is niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen over andere merken.
Wel over ander type auto's.

Misschien heeft u ook een zichtbeperking, want ik schreef het voorvoegsel "stads" en daarna "-ford".

Een ford focus RS valt niet onder mijn definitie van stadsauto. Een focus RS is trouwens beter te vergelijken met de audi RS3.... een A4 eerder met een Fusion... ik snap niet waar je die vergelijking haalde.

Indien je het wilt hebben over een Audi A1, ja dat is een stadsauto, nee ik zou er nooit een aanschaffen of mee rondrijden, veel te klein/gevaarlijk

Bijna elke auto die groter is, is veiliger. Als ik in de auto zit, en er staat plots een boom voor mijn neus, weet ik wel liever in welke auto ik zit. (tip: het is geen kleine stadsauto). Op een bepaalde snelheid, kan de auto waar je in zit het verschil maken tussen leven of dood. Ik heb liever een grote auto met een stevige kooi en een grote kreukelzone.
Is dat zo ? Kan je dat staven ? In jouw optiek is een kleine Porsche dus zeer onveilig ?
Bij crashtests scoort een kleine Toyota Yaris bijvoorbeeld stukken beter dan een enorme Jeep Compass een hele grote Lancia Voyager of Jaguar Xf....
De Audi A 1 scoort vijf sterren en is een superveilige auto
Ik weet niet waar jij al die theorieên vandaan haalt.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 mei 2015 om 00:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden