Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2015, 12:24   #548
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

[
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
HO, wanneer gaan we het eens hebben over die Grote Leugen?
Eenmaal, andermaal…
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja en? Waar wilt u nu naartoe. Wat wilt u nu zeggen.
Bén je nu zo debiel of doe je maar alsof ?
Dit is wat we bedoelen HO, remember ?:

“Je hebt zelfs niet door dat de monetaire krachten, die destijds al die voornoemde Europese imperialistische koningen en keizers van monetaire middelen voorzagen, waarmee ze elkaars legers en bevolking konden afslachten en verre koloniën veroveren, vandaag nog steeds dezelfde zijn en nu zelfs 'too big to fail' zijn, die de nooit stoppende wereldwijde crisissen, revoluties en oorlogen financieren en er steeds de winsten en politieke macht van opstrijken.
Zelfs die aantoonbare parallel gaat aan de meesten voorbij...”

Maw, ofwel weet je dat écht niet en dan kom je elementaire kennis te kort om in deze draad deftig mee te kunnen wat ondertussen al genoeg aangetoond is, of je weet het wél (de Grote leugen) maar houdt daar liever de fasco-Belgobek over, omdat dit niet in je ‘officiële’ WO-II kraampje van pas komt en dus elke serieuze verwijzing daarnaar botweg negeert.
Een andere situatie kan ik me moeilijk voorstellen.

Het eerste geval kan je niet echt kwalijk genomen worden, simplisten vind men overal, hoewel dat vandaag niet echt nog als excuus kan gelden.
In het tweede geval wrijf ik je gewoon een hoop slechte wil aan, die netjes getuigt van je intellectuele oneerlijkheid/lafheid in deze.
Ge moogt er fier op zijn, zo collaboreren met de échte nazi’s.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 mei 2015 om 12:28.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden