Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2015, 11:48   #18
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Laster is laster. Een klein kind begrijpt dat. Wat is jouw niveau misschien? Ik heb een jaar geleden onmiddelijk een niet-openbaar dementi geplaatst via het rode driehoekje. Ik ga dit hier niet in het openbaar off topic herhalen. De kwalificatie "laster" spreekt voor zichzelf. Laster is laster. Een klein kind begrijpt dat. Mijn on topic punt is dat deze lasteraar er waarschijnlijk in geslaagd is mij van zijn kant 4bp aan te smeren zonder zelf bestraft te worden voor zijn laster. En dat ik dat niet met zekerheid kan weten omdat er niet meer verwezen wordt naar de overtreding in kwestie. Wat zeer zeer ongemakkelijk is. Ik ben uit verontwaardiging voor die reden een jaar weggebleven voor de looptijd van de straf. Je kan verder off topic reageren in de off topic draad getiteld "@" in K&K. Ondertussen toch bedankt om mij de gelegenheid te geven mijn on topic punt te verhelderen.
Er is voorwaar een groot advocaat aan u voorbij gegaan.

Mr. Eno : "laster is laster, meneer de rechter"
Rechter : "en kan u ook aantonen dat aan alle bestanddelen van die strafrechtelijke kwalificatie is voldaan, meester ?"
Mr. Eno : "de kwalificatie spreekt voor zich, meneer de rechter, laster is laster, een klein kind ziet dat"
...

In plaats van je te bekommeren om mijn niveau (Wtf?), zou je beter ingaan op de vraag betreffende het oogmerk een reputatie te ruïneren.
Eyjafjallajökull is offline