Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee
Harry,
Ik doe je een voorstel.
Ik heb nog nooit en zal ook nooit iets zeggen over je 'atoomtheorie'. Met zulke onnozelheden houd ik me niet bezig maar het staat je volkomen vrij daar anders over te denken. Je zal me daar dus niet tegenover jou vinden en je mag wat mij betreft je theorie verkondigen en uitdragen zo veel je wil.
|
Tjonge, jongen, wat aardig van jou.
Nochtans is mijn atoomtheorie geen onnozelheid, maar de grootste ontdekking die ooit werd gedaan.
En dat staat bovendien op een andere draad en moet je daar reageren.
En als je dat niet wilt lezen, waarom reageer je dan?
Ook de wetenschappers wilden vroeger niet eens door de telescoop van Galilei zien om de planeten van Jupiter te bekijken, zeker als ze waren dat het onzin was.
Zo wil jij blijkbaar mijn atoomtheorie niet lezen en blijkbaar wil je je ook niet in mijn mening over Einstein verdiepen.
Citaat:
Wanneer je stopt* met onnozelheden te blijven opstapelen - zogezegd om je theorie te verdedigen - omtrent 'wetenschap' en reuzen zoals Einstein
|
Bedoel je een macroreus? Ik had Einstein al als microwezentjes voorgesteld.
Einstein is voor mij een God, maar dan moet je wel in staat zijn hem goed te begrijpen.
Citaat:
dan zal je me helemaal niet meer op je weg vinden.
|
*Eerst was ik vrij en nu plotseling weer niet.
Je spreekt jezelf dus tegen.
Maar goed: zoals jij het stelt, komt het me over als een soort bedreiging, als een struikrover die me wil overvallen?
Dat had ik niet achter onze zeer intelligente en aardige JeeBee gezocht.....
Citaat:
Op die weg maak je je trouwens alleen maar belachelijk en daarmee geef je zelf het genadeschot aan je fameuze 'theorie'.
|
Dat denk jij, maar ik denk daar anders over.
Citaat:
Jij stopt over het weerleggen van wetenschap. Ik stop met het weerleggen van jou en zal je verder geen haarbreed in de weg leggen. Ik zou niets liever willen want ik verknoei mijn tijd.
|
Je hebt me nog nooit weerlegd.
En als je denkt dat je je tijd verknoeit, en dat doe je ook door bijvoorbeeld zulke onverdraagzaamheid als hier boven, dan stel ik je voor om gewoon niet meer te reageren.
De wetenschap verdraagt andere meningen niet, vooral als deze mening de waarheid is.
Jammer toch.