Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2015, 12:47   #125
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat heeft het leven van een uitkering met leeftijd te maken? En ik wist niet dat huismoeders in Nederland ook een uitkering kregen? Soit, je beseft ondertussen dus wel zelf dat je weer uit je nek aan het lullen was... De adoptieouders zijn geen 60+'ers en nog lang niet bejaard.
Vader is 59, dus bejaard tegen dat het kind volwassen is. Ik neem aan dat zij zullen zorgen vanuit Spanje voor de universitaire opleiding van het kind? Of zouden ze het woord "universiteit" nog niet kennen?
Moeder én vader krijgen een uitkering: check uw bronnen beter.
Vader zat in de psychiatrie met een zware depressie en neigingen tot moord op vrouw en koopdochter en zelfmoord
(bekijk de reportage).

Citaat:
Er is niets mis met een discussie over dit onderwerp zolang mensen zich aan feiten houden. Laster is echter strafbaar, dus de moderatie zou er idd beter aan doen dit te verwijderen. Al was het maar uit respect tov het kind waar het over gaat. Als je het moeilijk hebt met andere opinies (cfr uw "ongevraagd"), dan ben je trouwens op een discussieforum gewoon niet op je plaats.
Nog één keer en ik dien klacht tegen je in. Ik heb hier voldoende bronnen geplaatst, in tegenstelling tot jij die gebakken lucht verkoopt.

Citaat:
Nee, beste circe, de Belgische wensmoeder was 41 toen baby D geboren werd. Geef je nu weer opzettelijk foute informatie of zuig je gewoon wat uit je duim?
Blijkbaar verschillen de bronnen. Geertrui Praet was in ieder geval ouder dan Bart Philtjens, en dus 40 op het ogenblik van bevruchting. http://www.gva.be/cnt/oid348532/arch...baby-donna-aan

dat is nog steeds jonger dan Nathalie Royaards.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden