Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Waaruit nogmaals blijkt Skill dat die van het Blok eigenlijk het slimste zijn he.
Stel dat ze een blok forum zouden openen dan zouden daar alle Blokkers naar toe trekken en mekaar gelijk gaan geven.
neen het Blok is slimmer en ziet in dat men de blokkers met internetaansluiten en met discussie-"talent" beter hun gangen laat gaan op andere forums om zo hun gedachtegoed (of slecht as ge wilt) uit te zaaien he.
Eigenlijk is dat weeral heel leep bekeken van die van het Blok...
'k hem het nog gezegd en ik ervaar het meer en meer : de leiding van het Blok is zowat de enige partij die nadenkt over lange(re) termijn ... en probeert op voorhand al scenarios klaar te hebben voor problemen die opduiken.
Of ge nu voor of tegen zijt dat is iets wat men moet kunnen erkennen vind ik. Maar ja wie ben ik he.
en ik kan best aannemen dat als ge tegen het Blok zijt dit wreed frustrerend moet zijn om dat telkens weer te moeten vaststellen.
|
Slim en geslepen zijn ze inderdaad
Je moet het maar doen:
-geworteld in de collaboratie en het neo-nazisme
-het parlement wordt beschouwd als "praatbarak"
-een autoritaire partijstructuur waar alles door een handvol führertjes wordt bedisseld. De voorzitter wordt aangeduid door de partijraad, zijn benoeming pro forma bekrachtigd door... schaapachtig handgeklap van de simpele militant die voor de rest zijn bek moet houden (de bobo's zeggen hem wel wat hij moet denken)
- veroordeeld wegens herhaardelijk aanzetten tot haat en discriminatie
en er dan in slagen zich op te werpen als verdedigers van de vrije meningsuiting en de democratie.
Het moet gezegd, dom zijn ze niet. Het gros van hun kiezers daarentegen...