Discussie: Doe de stem test
Los bericht bekijken
Oud 20 april 2003, 22:45   #41
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
SPA op één, VLaams Blok op twee. A complete joke!

Heel die test is simplistisch en door bepaalde vragen te stellen of net niet te stellen ga je de resultaten ook sturen. Zowat alle partijvoorzitters hadden dit ook door. Neem nu die voetbalvraag...komaan zeg. Laat ze eens de vraag stellen naar de miljarden euros die al decennia 'verdwijnen'. Of wie is er nu in godsnaam tegen een belastingsverlaging, of principëel tegen windmolens???

Ik ben echt teleurgesteld in deze verzameling veelal ongenuanceerde vragen die er blijkbaar vanuit gaan dat de bevolking het niet aankan om zich teveel intellectueel in te spannen voor de beeldbuis.

Verder, heeft de vrt zich nog eens bevestigd...je leest het gewoon op de gezichten van Devadder, Crabbé en co. Twintig jaar geleden links en nog steeds.
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.

Hoe kan het nu dat Agalev van 17 naar 30% stijgt door anders te stemmen over de al te idiote vraag van het voetbal?(iemand bekwam deze resultaten door deze vraag anders te beantwoorden) Is Agalev haar belangrijkste standpunt het behoud van de Belgische competitie???

Mijn resultaten:

VLD 68%
NVA 61%(moest ik de vraag van het voetbal anders beantwoord hebben stond de NVA hoogstwaarschijnlijk op 1)
Vlaams Blok 50%
Spirit 38%
SPA 31%
CD&V 29%
Agalev 21% 8) (ik wist dat agalev extreem was maar na enkele van hun standpunten vanavond gehoord te hebben viel ik wel helemaal achterover. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo een extreme partij gewoon kan meeregeren??? )
alpina is offline   Met citaat antwoorden