Discussie: Partijdige mod
Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2015, 00:14   #9
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Kom kom. Daar komen soms interessante discussies uit. Het is een kwestie van geloof toch? In het onbestaande subforum "Wetenschap" zou ik Harry wel een aberratie vinden, ondanks zijn de indruk van wetenschap gevende 'atoomtheorie'. 'Wetenschappelijke' argumentaties draagt Harry namelijk niet aan, wat daarom niet wil zeggen dat hij noodzakelijkerwijze ongelijk heeft.

K&K is eerder voor bewust 'gezever'. Harry lijkt het te menen. En is de man niet al op TV geweest? OK. Misschien is dat geen grote referentie, maar toch een aanwijzing dat Harry iets meer verdient dan als een spammer aan de kant geschoven te worden. En daarbij 'creationisten' zijn toch ook welkom in het subforum religie. Heeft u al eens gehoord wat die soms verkondigen allemaal?

Drukazz bijvoorbeeld heeft het ook over religie in om het even welk subforum. Wat ook de regels van de moderatie zijn, ik hoop dat de wet voor iedereen gelijk is.
Goed, jij denkt zo over de behandeling van morosofen, op de meeste fora is hij er af gevlogen voor zijn gespam, hier enkel een paar keer voor zijn agressiviteit. Ik hou me aan mijn eerdere formulering van één zin.
eno2 is offline