Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2015, 23:05   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vroeger kon je van die zuignapjes kopen en daarmee kon je allerlei vetzakkerij uit uw gezicht mee pompen.
Nu zijn dat van die strips geworden voor over heel uw neus te plakken. Maar ik moet iets krachtiger hebben.
Waar vind je die zuignappen met pomp?
zuignapjes?

momenteel kamp ik ook met dergelijk probleem, heb een vette huid die erg prone is to acne had er onlangs echt opflakkeringen van, niet te doen (moet oa echt afleren van aan m'n gezicht te prutsen want zodoende zal het er zeker niet op verbeteren) omdat het misschien ligt aan iets wat ik verkeerd eet, ben ik de laatste dagen lactose vrije melk beginnen drinken ipv gewone melk (waar ik tot nu toe veel van dronk, kan melk echt niet laten voor in m'n koffie en thee, xd) .. en ik voel nu al dat het z'n effect heeft zo is m'n huid stilaan aan het opklaren, heb ik een minder opgeblazen gevoel en ook geen last meer van diarree-achtige toestanden ....

maar daarnaast ben ik aan het uitkijken naar iets dat een handje zou toesteken om m'n huid te zuiveren eenmaal ie wat meer opgeklaard is (die U-derma huidreinigingspen lijkt goed alhoewel ik de indruk heb dat het de verschijnselen van acne geneest ipv te voorkomen), was ook aan het denken aan iets zoals die neusstrips -> zo ben ik dit masker van het Japanse cosmetica merk Kose op het spoor gekomen, wat erg efficient lijkt Je kan het oa bestellen op sasa.com .. ze krijgen veel positieve reviews ivm internationaal afhandelen van bestellingen en zo, ik plan dan ook om er in de toekomst een order te plaatsen

maar back on topic: basically is het een krachtig peel-off masker, een gigantische neusstrip op je gezicht zeg maar

bembem is offline   Met citaat antwoorden