Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2015, 22:45   #622
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
amai klinkt precies als Stormram ........

wees gerust, m'n kindjes zullen niks tekort komen, ik zal schoolreisjes wel vh kindrgeld weten te betalen, en waarom zouden ze zonder boterhammen naar school gestuurd worden? ga je nu ook al impliceren dat ik ze sowieso aan hun lot zou overlaten? nee maar ben ik dan echt een achtergesteld irresponsabel debieltje in je ogen of wat? ik signaleer er even bij dat ik een normale schooltijd heb doorlopen, met glans m'n diploma ASO heb behaald .. dat ik zogezegd het huiswerk van m'n kindjes niet zou kunnen managen is toch wel dikke larie en apekool als je het mij zegt, ik was altijd bij de besten vd klas btw, het zou er nog aan mankeren dat ik dat niet zou kunnen, die discipline heb ik wel hoor, t'inquiète lol
Stormram zit er ook boenk op hoor.

Je zit in een van de rijkste landen ter wereld, je hebt goed onderwijs genoten, je bent niet dom, en toch ben je een complete faling van het leven. En als mensen jou de oplossing op een bordje aangeven (bel interimkantoor, pak een job, en ga naar de volgende statie: promotie/herscholing/etc...) dan klap je dicht en kom je met excuses af.

Jij wilt gewoonweg niet werken.

Ik heb een goede oplossing voor u, die even oud is als de mensheid: zoekt u een vent die u wilt onderhouden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden