Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
ik zal je iets verklappen: tijdens m'n opeliding bij de Vdab zat er een meisje met 2 kids in m'n cursus, als gezinshoofd had zij de volle pot, t'is te zeggen 1070€ per maand + kindergeld van zo'n 300€, nou reken maar eens uit: da's 1370€ in de maand en haar compagnon werkte in het zwart bij .. en dan zit men hier te kakken op mij die als alleenstaande slechts 817€ heeft en er sterk aan denkt van einelijk ook eens van het leven te genieten ... precies alsof zij in m'n situatie het anders zouden doen, in theorie misschien, maar de praktijk is wel iest anders, dat kan ik je verzekeren, want ik heb gewerkt als poetsvrouw btw, maw ik weet wat fysiek lijden aan een minimumloon is, zij niet! XD!
|
Ge moet uw tijd niet verspillen aan al dat gediscussieer over geld. Dat is het punt niet. Er wordt zoveel geld weggesmeten in onze samenleving en gepikt door die dikzakken aan den top dat een normaal mens er niks mee inzit dat gij ook een deeltje neemt van de koek.
Veel belangrijker is het mentale aspect. Kinderen worden op een bepaalde leeftijd lastig, zijt ge daar klaar voor?