Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
bon, om een lang verhaal kort te maken, m'n FOD aanvraag is het gevolg van de economische maleise/crisis, kortom als bachelors/masters de jobjes niet zouden afpakken waar ik recentelijk nog een opleiding/herscholing via Vdab voor heb gevolgd, dan had ik nu wel zo'n jobje ... waarom niet, ik ben niet dommer dan een ander op dat vlak en heb er zo'n ettelijke honderden cv's voor verzonden (ook voor mindere jobjes btw) dus gebrek aan arbeidsethos kan je me niet verwijten - ook al doe je het lekker wel ....
psychologisch stabiel .. hmm ik zou ze de kost niet geven degenen die dat aan de buitenkant zogezegd zijn maar hun kinderen in feite emotioneel verwaarlozen, aan hun lot overlaten, er zich niets/weinig van aantrekken etc. etc. Dat si iets wat men mij in ieder geval niet zal kunnen verwijten, ik ben dan wel bezig over het kindergeld dat ik als een verademing zal zien (wie niet in mijn situatie? :-s), maar wees gerust: mijn kindjes zullen al mijn liefde, affectie en genegenheid krijgen ... duh
|
Hoe dom kan iemand zijn, bembem je koopt een kind en je denkt dat het kindergeld een verademing zal zijn!!!!!!! Bij 1 kind speel je misschien ff voor de eerste 12 jaar door opslag leefloon en kindergeld vanaf het tweede doe je verlies neem maar een 250 € per maand de eerste 12 jaar.
Een verademing pfff jongens toch.