Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2015, 19:03   #943
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nope, je draait de dingen om .. dat ik nu bij het Ocmw ben in afwachting van mss FOD is omdat ik maar geen werk vond, ik wou dus maw wel werken en heb er zelfs extra opleiding, stages en herscholing voor gevolgd .. !!!! heb toen ik vd dop gesmeten werd zelfs aan het Ocmw zitten vragen of ik mss via art.60 ergens aan de bak kon geraken - of een of ander jobje via hun kanalen - en die zeiden me doodleuk: "nee je moet van ons eerst aanvraag FOD indienen en uitslag afwachten want volgens Vdab ben jij psychisch niet in staat om te werken!!!!" maw. ik mocht zelfs niet eens van hen aan het werk in een van hun rusthuizen of zo!!!!!! en nu zeg je mij dat ik niet zou willen werken, pffff! ik heb de afgelopen jaren bijna niet anders gedaan dan m'n energie en tijd zitten stoppen in het zoeken naar WERK!!! ik zou volgens jou een moedwillige gemakzuchtige lamlendige profiteuse .zijn die haar hele leven lang tot St Juttemis bij het Ocmw of zo wenst te blijven .. wat dus helemaal niet zo is .... re-duh!
De VDAB zal u doorverwijzen naar de diensten van geestelijke gezondheidszorg. Bent u in behandeling voor uw aandoening ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden