Los bericht bekijken
Oud 14 november 2004, 12:02   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Roken is slecht, zegt Ajsovis die zelf drugs rookte op televisie

Seffens in de 7° dag zal Ansjovis, alias Bert den Bleiter, komen uitleggen dat roken ongezond is.
Terwijl ik me herinner dat hijzelf gretig trok van een joint die rondgegeven werd in dat TV-programma waar die twee grapjassen in vrouwenkleren ons vermaakten. Bertje den Bleiter wist er zelfs bij te vertellen dat het verdomd lekker was.

Ach, Bertjen den Bleiter heeft invloed op jongeren die nog wat labiel zijn. Hopelijk heeft dus zijn optreden een positief effekt.

Toch blijf ik problemen hebben met zulke persoonlijkheden: dat stoort zich aan niks of niemand, dat is voor niks verlegen ... en hun partijen idem dito: als het maar stemmen opbrengt.

Vlaanderen verdient beter.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden