Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2015, 20:09   #980
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Komaan zeg. Wie denk je dat je voor je hebt? Een oen? Iedereen weet dat je je uitkering verliest als je op eigen kracht geen werk vindt, of weigert bij te scholen.

Moet ik even opzoeken waar je zélf schrijft dat je moeder kan wachten tot St Juttemis om jou aan het werk te zien? Nooit dus?

Verder kan ik me levendig inbeelden dat de VDAB vindt dat er een steek aan jou los zit. Moest de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid onder ogen krijgen wat jij hier allemaal hebt uitgekraamd, je werd zonder meer naar de psychiatrie verwezen.

Je hebt dan je levensdoel bereikt zonder schaapjes van kinderen op de wereld te zetten. Je zou je ook niet meer moeten laten insemineren met het sperma van een homoseksuele man met kinderwens. Je zou nooit meer naar werk moeten zoeken omdat je psychisch nergens bekwaam voor wordt geacht. Niet om te werken, maar ook niet om verantwoordelijkheid voor kinderen te dragen.

Proficiat!
Knuppel, ge laat u trollen.
Ik geef toe dat Bembem een meesterlijk construct is, en voor vuurwerk in de discussie zorgt, maar ik vrees dat ze zich krom lacht omwille van je woede.
Neem 'haar' toch niet zo serieus.