Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2015, 14:02   #5
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morgana Bekijk bericht
Mijn titel is misschien niet zo duidelijk, maar mijn verhaal maakt het dat hopelijk wel...

Ikzelf ben, omdat ik een groot appartement niet kon betalen, naar een studio getrokken. Helaas kon ik daar al mijn spullen niet kwijt. Een vriend van me, had plaats te over en stelde voor van alles wat ik niet kon plaatsen, bij hem te zetten.
Ook mijn veel te grote, lederen hoeksalon staat bij hem en heeft hij in gebruik, gezien zijn zetels zo kapot en versleten waren. Gezien ik ook geen eigen internet kan betalen, staat mijn computergerief bij die persoon, nl laptop, extra keyboards, externe HD en kleine attributen (I.D./SD card readers enz). Ook mijn fotocamera's, cd - koffers met uiteraard cd's in, mijn Dvd's, boeken + de - kast, oudere gsm's die nog wel werken maar veroudert zijn, microgolfoven, ... liggen bij hem. Gezien ik die dingen echt nergens anders kan stockeren (opslagplaatsen zijn duur...en ik heb geen vervoer of niemand die me kan helpen met mn spullen te vervoeren) en die vriend met deurwaarder aan de deur stond die morgen die duizenden euro's afbetaald wil hebben, of ze komen tot beslagname, zit ik dus met mijn handen in het haar, gezien ik die spullen - uiteraard - niet kwijt wil omdat hij schulden heeft.

Mijn vraag is: Wat te doen nu? Ok, ze elders zetten: Niet mogelijk, ik kan geen opslagplaats betalen, noch vervoer bekostigen om die spullen elders te zetten noch heb ik mensen om me heen die bereid zijn me te helpen... (Ik leef een beetje als een kluizenaar...)

Bedankt
Je zult moeten aantonen dat dit werkelijk jouw spullen zijn, met foto's of liefst aankoopbewijzen! Want wanneer je dit niet kunt..vrees ik dat je nergens staat!
alice is offline   Met citaat antwoorden