Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2015, 21:16   #83
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Toch straf,je hebt eens verteld dat ze je zelfs bij het callcenter van de stroomlijn niet wilden....

Zou het niet voor het grootste deel aan jezelf liggen dat ze je zelfs daar niet willen,aangezien ze daar iederéén aan nemen die een telefoon in hun handen kunnen houden en minstens tweetalig zijn....

Mijn dochter,die mindervalide met een handicap van +67% is daar ook zo begonnen....

Die heeft zich daar opgewerkt tot ploegleider en kreeg na 5 jaar werken al het loon dat voorzien was voor diegenen die 15 jaar ervaring hadden....

Van daaruit is zij naar EANDIS gegaan met een tijdelijk contract van 12 maand dat maximaal kon verlengd worden tot 24 maand waarin zij de eerste 6 maanden géén sollicitatie binnen de firma mocht doen om een andere functie te krijgen...

En wéét u na amper 3 maanden kwam haar directe overste haar pushen om toch aan een interne sollicitatie voor een ander functie binnen het bedrijf deel te nemen omdat daar een vast contract aan was verbonden daar die overste toen al wist dat er destijds een tijdelijke aanwerfstop zou komen wat het vast personeel betrof en hij haar graag aan boord wilde houden....

Het is al jaren geweten dat EANDIS de beste werkkrachten weg snoept bij de stroomlijn....

En nog iets,toen mijn dochter werd geboren met haar handicap,spina bifida occulta,een verborgen open rug dus werd haar handicap volgens gasthuisberg in Leuven bepaald op minstens 67% invaliditeit wegens beperking aan de onderste ledematen....

En wéét u ,hoelang het eigenlijk geduurd heeft voordat ze van overheidswege uit de erkenning kreeg van mindervalide....

Juist ja,maar liefst 22 jaar,ik wens u dus véél geluk in uw zoektocht naar erkenning....

Maar hoop niet dat ik u gelijk ga geven,nooit niet....Mijn dochter heeft last van een sterk karakter,en een drive om iets van haar leven te maken....

U hebt echter een ellenlange klaagzang,alles is de schuld van een ander en u bent het gevallen engeltje waaraan niemand iets gunt...

Geef mij mijn dochter maar,het perfecte tegenbeeld van u.....
Proficiat voor uw dochter, en dat meen ik ...
Nu wat callcenters betreft, de Stroomlijn inbegrepen: ik zou volgens een aantal van hen: "een te hoge stem hebben" ....... tewijll anderen me met een smoes �* la "sorry mevrouw, we hebben een iets betere kandidaat geselecteerd" afwimpelden ......... ofwel, kreeg ik gewoon géén antwoord ..... Tja, ik kan ze toch moeilijk verplichten van me WEL aan te nemen, niet?
bembem is offline   Met citaat antwoorden