Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
The plot is thickening. Coming soon. Zodra minstens tien forummers daar naar vragen.
De story van mijn enige ban. Met in de hoofdrollen een nu permanent gebannen forummer. Moderatie. Maarten Malaise. Een politie-inspecteur. Mijn laatste nare verhuurder in België. En Ikzelf.
|
Flauw hoor. Als voorwaarde om jouw verhaal te vertellen over je laatste huurder in België, eisen dat
minstens tien forummers er naar vragen, en als bijkomende voorwaarde stellen dat zij niet op jouw lange lijst van "die geef ik geen praat meer" mogen prijken. Jij weet evengoed als ik dat de weinige forumvrienden die jou nog resten jou niet zullen verplichten om de reden van jouw ban publiek te maken.
Kijk Eno, ik blijf netjes on topic in een draad die ik niet zelf heb opgestart. Ik laat ook jouw gescheld en beschuldigingen aan mijn adres langs me heengaan. Ik wéét immers waarom je opeens niet meer zo happig bent om het hele forum deelachtig te maken van één welbepaald nare huurders verhaal. Mij interesseren je nare verhalen niet eens.....op één na. Namelijk het verhaal waarin zowel jijzelf, als een inspecteur van de politie, als jouw allerlaatste huisbaas in België, als Maarten Malaise in betrokken waren.
Komaan Eno. Vijf minuten moed volstaan om de reden van je ban op te biechten. Bovendien kan je toelichten hoe je het presteerde om je nare huisbaas ook nog eens 10.000 euro lichter te maken.
Je kan hier zelfs een verklaring geven voor het feit dat je na dat geval met je laatste nare huisbaas op het buitenlands landgoed bent gaan wonen van een dame die (volgens je eigen zeggen) voor een groot deel bijdraagt aan jouw geluk.
Als de waarheid niet kwetst zie ik geen reden waarom jij dat verhaal opeens alleen via pb kwijt wil. Behalve natuurlijk als je via pb een bewerkt verhaal doorstuurt en op die manier wil voorkomen dat ik de onbewerkte waarheid tegenover jouw "story" zet.....met de bewijzen erbij.