Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2015, 11:20   #237
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ge doet ermee wat ge wilt. Aandachtshoeren zijn we hier allemaal. De ene krijgt veel aandacht, op forum, en de andere niet. Jouw kwalificaties kunnen mij niet schelen tot op het punt dat ze er stelselmatig over gaan en dan gaat de wederzijdse conversatie dicht. Ik heb nooit begrepen waarom forummers denken dat ze maar kunnen blijven diskwalificeren en verder doen alsof hun neusje bloedt en blijven verwachten dat je ze verder praat geeft. Lijkt mij onlogisch. Jij hebt nu nog de kans, zo ver is het nog niet. Als je het verhaal niet opeist, ga je het niet krijgen. Ook goed. Beter zelfs. En eerst moet Knuffel haar bedreiging uitvoeren. In war as war goes.
Ollala! Na die bedreiging gaat Wapper vast door de knieën. Nog praat krijgen van jou is hem dan ook alles waard, hé?

Het probleem is dat "Knuffel" jou niet bedreigde maar wel uitdaagde om zélf de waarheid te vertellen. Je weet wel, die waarheid die niet kwetst maar die je zodanig vreest dat je de zoveelste excuustruus aanhaalde om jouw story te kunnen verzwijgen.

Je hebt nu nog de kans om zélf de waarheid te zeggen. Het is nog niet zover dat ik jou aan de schandpaal nagel. Dat kan nog altijd, en zelfs beter binnen een paar dagen (of weken). Liefst van al nadat ik nog een hele resem leugenachtige uitvluchten van jou in mijn database heb opgeslagen.