Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2015, 14:14   #2
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

http://data.worldbank.org/indicator/...T.IN/countries

Als we dit mogen geloven. 1,8 kind baart een Belgische vrouw gemiddeld. Dit betekent dat onze bevolking zal krimpen! Rekening houdend dat migranten er gemiddeld meer hebben, is dit voor onze etnische Belgische wijven maar +- 1,5 schat ik.

Conclusie: dit is te laag. Onder het vervangingscijfer (2,1) dat nodig is om een bevolking op peil te houden.

Al moet ik zeggen dat ik deze cijfers wel vreemd vind want dit is toch wel een erg laag cijfer, niet?

Als ik naar mijn directe omgeving kijk, de broers en zussen van mezelf en mijn vrouw, en dan spreken we al snel over meer dan 12 gezinnen ligt de mediaan op 3. Er zijn er met 2 (niemand minder), mediaan 3 alsook koppels met 4 en zelfs 2 met 5 kinderen. Uiteraard zijn dit wel katholieke families en dus geeft dit niet het maatschappijbeeld weer.

Maar toch, wanneer ik dan kijk naar seculiere vrienden of kennissen, of in mijn straat gewoon, hebben de meeste gezinnen toch gewoon 2 of 3 kinderen. Gezinnen met 0 of 1 kinderen zijn veeleer uitzondering dan regel.

Wij wonen natuurlijk wel in een gemeente, misschien hebben gemeentes hogere geboortecijfers dan steden? (exclusief migranten) Omdat ze in steden minder ruim wonen?

We gaan er dus van uit dat het cijfer 1,8 kind per vrouw klopt, dan stellen die Belgische wijven mij diep teleur. Ze zijn niet alleen dik, lui, sletterig en stijlloos, ze kunnen ook nog niet eens kinderen grootbrengen. Wat hebben wij daar nu eigenlijk aan?

Bijgevolg een oproep, doe uw best jongens. Voor ons vaderland!!!! I have a dream (1 groot Belgisch/Vlaams katholiek rijk). Kinderen moeten niet gezien worden als een last.
Geef je zelf wel het goede voorbeeld?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden