Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2015, 16:47   #44
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik vraag me af waarom ze alcohol wel aanvaarden als legale drugs en cannabis als illegale drugs..wat is het onderscheid hierin ?

Er is geen gradatie hieraan...de ene drinkt zo veel als ie wil en desnoods van s'morgens vroeg tot s'avonds laat...de andere zal dat enkel doen wanneer het kan, zoals ik voor de komende vier dagen op werchter, dan kan het me geen reet schelen hoeveel ik drink en met welke mate...

Beide zijn drugs en hebben een natuurlijke oorsprong, alcohol wordt gehaald uit de granen en dergelijke...thc/cbc is een natuurlijke stof dat bij de plant hoort mits je de vrouwtjes niet bevrucht en de mannetjes verwijdert...

So what, het maakt mij allang niet meer uit, discussie met veel mensen is uitgesloten omdat ze als vanzelfsprekend niet nadenken over wat ze doen, de verdwazing is op zijn hoogst als men niet meer weet wat het verschil is tussen die twee, of je daar nu afkerig of niet tegenover staat !!

Ik weet dat als geen ander, zelf gebruikte ik het gecombineerd en nooit heb ik last mee gehad of overlast bezorgd...

Ik gun iedereen zijn/haar vrijheid om te doen wat hij/zij graag wilt en goed vind, maar als je dit op je conto krijgt dat het uitvluchten zijn om de verslaving an sich goed te praten, maar er zijn er die zo sterk geloven in de strijd tegen iets dat ze hiermee denken de vrijheid van de andere te moeten beperken of aanvallen....mensen, nogmaals, ik praat dat niet goed noch tegenover mijn omgeving of mijn eigen familie, ik ben voor het grootste deel van het jaar nuchter als wat, maar gezien mijn eigen excentriciteit van mijn karakter explosief kan zijn trek ik me er toch niets van aan maar ik ken wel mijn grenzen !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 23 juni 2015 om 16:49.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden