Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
dat geldt ten allen tijde voor iedereen natuurlijk. Die Gedänken zijn nog steeds frei.
En zo heb ik mijn eigen "Gedänken" over heren die menen zich met vrouwen hun zelfbeschikkingsrecht te kunnen bemoeien.
Probleem is dat diezelfde heren hun eigen zussen en dochters soms al eens de nek omwringen omwillen met het door hen gelaakte gedrag, en d�*t mag dan weer totaal niet.
Maar wat ik hier totaal mis, is de negatieve commentaar op het gedrag van deze misleidende jongemannen! Blijkbaar hebben de Drukazzen en Nietzches geen enkel probleem met de oplichting die zij weldegelijk uitvoeren: vrouwen op een dwaalspoor brengen en hen wijsmaken dat ze hen weldegelijk beminnen. D�*t gedrag is veel laakbaarder dan het gedrag van de vrouwen, maar daar zullen jullie dan weer niet mee akkoord gaan. Ik wens jullie dan ook een leuk groen blaadje toe op oudere leeftijd dat jullie totaal leegpluimt en je dan laat vallen. Want mannen mogen dat natuurlijk wel nietwaar?
|
Nee hoor, ik vind sletterij onwenselijk. Dat jij daar iets typisch vrouwelijks van maakt, is je eigen pakje aan.