14 november 2004, 22:16
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
verontschuldigingen aanvaard.
Wie of wat is 'ZB'?
Ocharme! meent ge dat nu? Hebt ge echt niet bezgrepen dat ik met dit voorbeeld enkel wil aantonen datd e realiteit niet beperkt is dat datgene wat één persoon zelf in hoogsteigen persoon heeft gezien, zelf gehoord of zelf ondergaan. Gij hebt, net zoals de overgrote meerderheid van de mensen, nog nooit een moord meegemaakt, maar dat belet u toch niet (hoop ik ect van harte) om te weten, en te erkennen dat er hier en daar wel degelijk moorden geberen.. Het belet u al evenmin (hoop ik) om enig begrip op te brengen voor de slachtoffers van moord.
Wel, net zoals gij zelf in brussel nog géén moord, noch anti-Vlaams discriminatie/racisme hebt ondervonden, zout ge wel enige inlevingsverlogen kunnen hebben voor het feit dat vertegenwoordigers van ALLE democratische Vlaamse partijen in Brussel een officiele klacht hebben ingediend tegen anti-Vlaamse discriminatie in (de wettelijk gezien nochtans tweetalige) ziekenhuizen in Brussel. Kortom, verlaat uw eigen navel even, en kijk eens rond. Gij zijt echt niet de enige wiens ervaringen tellen.
Ach, het gaat hélemaal niet om wat ik ervan vind! En net zomin om wat U ervan vindt! Dit is al lang aanbeland in een stadium met een zéér grote konsensus over het bestaan van grootschalige, systematische discriminaties van Vlamingen! En geneer u vooral niet om de officiele aanklacht vanwege vertegenwoordigers van ALLE niet-extrmistishe Vlaamse partijen in brussel te ontkennen. Dat zegt natuurlijk genoeg dat ge hierover rond de pot draait. Sukkeltje.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Het feit dat vertegenwoordigers van ALLE democratische Vlaamse partijen in Brussel een officiele klacht hebben ingediend tegen anti-Vlaamse discriminatie in (de wettelijk gezien nochtans tweetalige) ziekenhuizen in Brussel.
|
Daar zie ik dus niet meer in dan een zoveelste vlaams politiek maneuver...
|
|
|