Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2015, 12:42   #137
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat maakt hen religieuzer? Ik verzet mij ook harder, maakt mij dat religieuzer in mijn geloof? Of verzet een ander zich eerst tegen mij?
Ik weet niet in detail hoe alles gaat...

Maar kunnen we hier wijzen, klagen, zagen, huilen zoveel we willen.
Er zijn nu eenmaal moslims in onze maatschappij. We leven er mee samen.
Er zijn verschillende groepen en misschien is het tijd dat wij onze vriendelijke groepen moeten beschermen tegen groepen waar zij zichzelf niet tegen kunnen beschermen.

Hen omarmen als verlichte (old) Europeanen en een voorbeeld etaleren, en hen gewoon laten doen zonder wijzen? Pas wanneer het in strijd gaat met onze Westerse democratische waarden (gespiegeld aan wetten) zou men overlast mogen melden en de ordehandhaving optreden.
Tot dan vind ik al dat vinger gewijs rustig aan zijn tijd gehad hebben, consensus is van doen.

Stel ik geef een klein hintje prijs dat ik Christen ben, vele zouden mij afschieten. Tot ik het eens in detail zou ontleden, ze zouden pal met hun mond open achterover vallen.
En weet je, dat is mijn vrijheid van meningsuiting!!!
Pas als ik U of een ander ermee schade zou aandoen zou je met je vinger mogen wijzen.
Misogynie is in strijd met onze wetten.
Vermits vrouwen 51% van de maatschappij uitmaken, is dit ene feit erg genoeg om er niet kunnen mee samen te leven.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden