Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2015, 21:54   #467
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien helpt bij u voor één keer gewoon logisch nadenken? Ooit seksuologie, psychologie gehad Jan? Blijkbaar niet anders zou je weten dat dit de gangbare uitgangspunten zijn, de laatste vijftig jaar.
Laat ik aardig zijn en je helpen? Op welk moment in je bestaan besloot je hetero te zijn? Niet, je bent het gewoon, dat geldt ook voor holebi's.
Maar wat holebi's en hetero's gemeen hebben is dat ze zich richten tot volwassenen, in gelijkwaardige relaties, waar het niet om macht en controle draait maar om lust, of verbondenheid, of seks als uiting van liefde in een relatie, wat bij pedofilie niet zo is daar staat macht en controle centraal.

Natuurlijk zijn er mensen die zo pervers zijn die met alle geweld pedofielen en holebi's op dezelfde lijn te willen zien, vaak religioten die iedere seksuele diversiteit als zonde zien, dat vergeef ik die mensen, onwetendheid, vooroordelen, superioriteit, gebaseerd op " geloof" zonder rede, ze bestaan he, zelfs op dit forum.
Allemaal naast de zaak. Als er beweerd wordt dat homofilie genetisch is, dan kan het gerust ook zijn dat pedofilie genetisch is.

Ik zag tot nu toe geen enkele wetenschappelijke bron die dit heeft weerlegd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden