Los bericht bekijken
Oud 15 november 2004, 01:48   #5
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Nee, beter iets anders gebezigd als toiletpapier.
Mijn enige probleem is, dat ik niet weet of het waar is (plaats een bronverwijzing, aub), of wat de gelynchte van werd beschuldigd ook echt werd uitgevoerd, en waarom dan wel?
Als het niet waar zou zijn, dan lijkt dit zo'n topic om nog maar eens aan te tonen hoe gewelddadig die moslims toch zijn (probeer hetzelfde in bepaalde streken van Nederland met de bijbel, en je krijgt evenzeer zware heibel, maar soit). Als de man geen koranteksten als schijtpapier heeft gebruikt, maar is gelyncht, is het nog maar de vraag waarom de menigte zo reageerde. Een gerucht, verspreid door een jaloerse buur? En wat als hij het toch deed? Wat waren zijn motieven? Stokebrand spelen? Dat lijkt me dan wel heel goed gelukt.
Wat er dan gebeurde, kan ik begrijpen, maar geen begrip voor opbrengen. Laat het ons daar op houden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden